terça-feira, novembro 06, 2007

Cumpleblog (e cambio de imaxe)

O Espello cumple un ano, como pasa o tempo. Ben, en realidade cumplino onte, pero como vedes gastei o tempo en cambiar o deseño e non me deu tempo a postear. (agradezo opinións: votos a favor do novo deseño, votos a favor do antigo. Aviso que non o vou cambiar se vos gusta mais o vello, deu moito traballo! Pero igual noutro momento fago unha versión nostalxia)

Cando empecei, fíxeno por moitos motivos, á parte do xa coñecido da versión on line da miña vella libreta de notas. En parte, porque estaba preparando un examen deses de longo percorrido e pareceume boa idea ter algo co que desconectar. En parte, porque era un xeito de dar saída a todas estas filias raritas que xa me ides coñecendo. O de coñecer xente non o contemplei. Non me vía eu relacionándome vía blog, eu que pasei sucesivamente do IRC e do messenger mais que para falar cos amigos.

Despois resultou que o tema este de sociabilizarme foi unha grata sorpresa, e ao final é o que mais me tira do blogomillo, sexa ou non sexa un círculo pechado, aberto ou unha secta satánica. Nunca pensei que ía facer novos amigos, ter algo mais que compartir cos vellos e coñecer tanta xente interesante. E o caso é que siguen aparecendo novos blogs con moi boa pinta, e polo tanto a tan augurada morte do blogomillo semella como a morte da literatura: nunca remata de chegar.

Isto último é o de menos, pero o Espello está no número 55 de blogaliza!! Non me importa demasiado a cifra de por sí, pero se iso significa que vos gusta, que me ledes e que me ides dar un tirón de orellas se acualizo pouco, levarei o 55 con orgullo, aínda que non me achegue aos grandes hits blogomilleiros;)

Así que nada, a seguir interactuando, vía comentario ou en persoa, e xa sabedes, se me vedes esta finde por aí, invito a unha copa.